Choco Lite ™ – Czekolada, która odchudza

Brak komentarzy

Czy możliwe jest odchudzanie przy pomocy suplementu diety zawierającego kako? Okazuje się, że odpowiednie połączenie składników w postaci koktajlu Choco Lite ™ to naturalna a zarazem skuteczna metoda na pozbycie się nadmiaru kilogramów.

Choco Lite to kakaowy koktajl odchudzający, którym zastępuje się jeden z posiłków – najlepeij śniadanie. Jedna porcja preparatu to: 217 kcal, 10 g węglowodanów, 17 g białka, 23 mikroelementy, witaminy i błonnik. Działanie suplementu oparte jest o dwa ważne elementy:

  1. Posiłek zawiera mało kalorii ale jest syty i dostarcza dużą dawkę energii i witamin potrzebnych do normalnego aktywnego funkcjonowania.
  2. Koktajl zawiera naturalne spalacze tłuszczu, które powodują pozbywanie się zapasów z organizmu. By wzmocnić ich działanie warto jest wspomóc proces odchudzania aktywnością fizyczną dostosowaną do możliwości osoby z nadwagą.

Skład koktajlu odchudzającego Choco Lite

Składnik
preparatu
Choco Lite
Opis działania
/
wpływ na odchudzanie

Naturalne kakao
Kakao ma wyśmienity smak doceniany na całym świecie. Składniki w nim zawarte przyspieszają utlenianie tłuszczuZmniejsza ochotę na słodycze. Naturalne kakao pobudza produkcję dopaminy (tzw. hormonu szczęścia) co bardzo pozytywnie wpływa na walkę z nadmiarem kilogramów. Dodatkowo kakao pobudza układ odpornościowy dzięki czemu pozbywanie się kilogramów jest bezpieczne.

Otręby
Otręby są rewelacyjnym źródłem dużych ilości błonnika (zawierają aż 19% rozpuszczalnego błonnika pokarmowego), który skutecznie oczyszcza organizm człowieka ze szkodliwych produktów przemiany materii i toksyn – poprawiając pracę jelit. Otęby wchłaniają wodę, pęcznieją i wypełniają żołądek, dzięki czemu likwidują uczucie głodu.

Gryka
Ziarna gryki mają największą zawartością błonnika wśród wszystkich zbóż. Spożywanie ich zapewnia długotrwałe poczucie sytości i zmniejsza wchłanianie składników pokarmowych, co ma duże znaczenie dla osób cierpiących na nadwagę czy też otyłość. Gryka jest doskonałym źródłem witamin z grupy B (B1, B2, B3, B6) oraz witaminy E.

Alga – Spirulina
Algi redukują aktywność alfa-amylazy i lipazy. Wpływa to na trawienie tłuszczów i węglowodanów, dzięki czemu wspomaga odchudzanie.
GrochGroch stanowi dobre źródło białka, dostarcza też węglowodanów, a także błonnika, który usprawnia trawienie. Poza tym groch ma działanie zasadotwórcze i neutralizuje zakwaszające działanie pokarmów. Posiłki na bazie grochu, są bardziej sycące niż dania oparte o wieprzowinę czy cielęcinę. Naukowcy z Uniwersytetu w Kopenhadze[1] uważają, że dzięki temu sprzyjają odchudzaniu.
Brązowy ryżBrązowy ryż ma właściwości oczyszczające a także zapewnia uczucie sytości. Dodatkowo obniża poziom cholesterolu i cukru we krwi, a dzięki dużej zawartości potasu i małej ilości sodu, usuwa nadmiar wody z tkanek. Brązowy ryż jest bogatym źródłem witamin (B1, B2 i B6, oraz PP, K i E) i minerałów (magnez, potas, cynk, żelazo, wapń i fosfor).

Koktajl odchudzający ChocoLite można kupić bezpośrednio ze strony sprzedażowej producenta:

Suplement jest zgłoszony do Rejestru produktów Głównego Inspektoratu Sanitarnego – Departamentu Żywności Prozdrowotnej w roku 2016 pod nr 11[12].


Przypisy

  1. Choco Lite ™ – Naturalny koktajl odchudzający“, Eco Supplements, 19 lutego 2017.
  2. Kristensen, Marlene D., et al. “Meals based on vegetable protein sources (beans and peas) are more satiating than meals based on animal protein sources (veal and pork)–a randomized cross-over meal test study.” Food & nutrition research 60.1 (2016): 32634.
  3. Li, Huan, et al. “Blood pressure lowering effect of a pea protein hydrolysate in hypertensive rats and humans.” Journal of agricultural and food chemistry 59.18 (2011): 9854-9860.
  4. Laura Blue, “Can Chickpeas and Lentils Help Control Diabetes?“, Helthland (Time) 2012.
  5. Güroy, D., et al. “Effect of dietary Ulva and Spirulina on weight loss and body composition of rainbow trout, Oncorhynchus mykiss (Walbaum), during a starvation period.” Journal of animal physiology and animal nutrition 95.3 (2011): 320-327.
  6. Layam, Anitha, and Chandra Lekha Kasi Reddy. “Antidiabetic property of spirulina.” Diabetologia croatica 35.2 (2006): 29-33.
  7. Kłobukowski, Filip, Magdalena Skotnicka, and Maria Śmiechowska. “Kakao jako prozdrowotny środek spożywczy.” Szkice Humanistyczne (2016): 155. “Kakao jest produktem roślinnym, który zawiera wiele substancji bioaktywnych. Badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych, dotyczące klasyfikacji 50 produktów spożywczych o najwyższych właściwościach przeciwutleniających, wskazały na aż 5 produktów opartych na kakao.
  8. Kozuka, Chisayo, et al. “Natural food science based novel approach toward prevention and treatment of obesity and type 2 diabetes: recent studies on brown rice and γ-oryzanol.” Obesity research & clinical practice 7.3 (2013): e165-e172.
  9. Giacometti, Jasminka, et al. “Cocoa polyphenols exhibit antioxidant, anti-inflammatory, anticancerogenic, and anti-necrotic activity in carbon tetrachloride-intoxicated mice.” Journal of Functional Foods 23 (2016): 177-187.
  10. Dyrektywa 2000/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 czerwca 2000 r. odnosząca się do wyrobów kakaowych i czekoladowych przeznaczonych do spożycia przez ludzi.
  11. Desch, Steffen, et al. “Effect of cocoa products on blood pressure: systematic review and meta-analysis.” American journal of hypertension 23.1 (2010): 97-103.
  12. Hollenberg, Norman K. “Vascular action of cocoa flavanols in humans: the roots of the story.” Journal of Cardiovascular Pharmacology 47 (2006): S99-S102.
  13. Zgłoszony do Rejestru produktów Głównego Inspektoratu Sanitarnego – Departamentu Żywności Prozdrowotnej – https://rejestrzp.gis.gov.pl/index.php/szukaj/choco%20lite.
Summary
Review Date
Reviewed Item
Bardzo ciekawy artykuł - Polecamy!
Author Rating
41star1star1star1stargray

Kategorie: Suplementy diety

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *